Füstjelek

üdv mindenkinek!

úgy tűnik, a külföldre költözéssel az írás mindig háttérbe szorul. talán csak kell egy normális hely, egy kiszámítható életstílus, hogy újra belevágjak. 

ma nekiláttam újraolvasni a második kötetet - bevallom, eléggé kizökkentem már a sztoriból. néhány rész még engem is meglepettséggel tölt el. van, hogy elcsodálkozom néhány soromon :D

nos, szeretném újra kezembe venni a "tollat", és folytatni a regényemet. bevallom, a végső lökést a kiemelés jelentette :) nagyon jólesett, hogy újra ott láthattam a nevem és a regényem. másrészről pedig lelkiismeretfurdalásom támadt, hogy már ezeréve nem frissítettem. 

a következő, 12. fejezetnek a fele készen áll, a második fele - kb 6 oldal - vár még rám. utána küldöm is a bétámnak átnézésre. azt hiszem, ő is eléggé ki van már zökkenve a történetből, de remélhetőleg segíteni fog :)

egyébként jártam a watfordi WB studióban a Harry Potter Touron, és hát... csodálatos volt. sétáltam a Nagyteremben, "bent" voltam a Griffendél toronyban meg Dumbledore irodájában... ahh, leírhatatlan volt. aki teheti, menjen el, és nézze meg. (egy londoni kirándulásnál érdemes rászánni erre is egy délutánt :) ). a vajsört is megkóstoltam, hányás íze volt, de a barátomnak bejött :D





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések