Bevezetés

Évente kb öt új blogot indítok, mindig valami aktuális téma köré, amiért épp lelkesedem. 

Most jött a megvilágosodás, hogy ez tök felesleges, és inkább egy helyre ysúfolok mindent. 

A mostani apropó - mint eddig a legtöbbször - az írás.

Az utóbbi egy-két hónapban megint nagyon belelendültem, újra tombol bennem a vágy, hogy alkossak. Az egyetlen - na jó, majdnem egyetlen - probléma, hogy folyton elakadok. (a másik az időhiány) 

A másik apropó pedig maga az élet. Annyi minden történt velem az elmúlt három évben, és annyira sajnálom, hogy nem írtam mindig mindent le. Vannak kis epizódok ugyan, amiket megörökítettem - és ezért igazán hálás is vagyok magamnak *buksisimi* -, de nem érzem elégnek. 

Úgyhogy mostantól itt fogok emlékezni. 

Kicsit zűrös most az életem. Egyre több dolgot csinálok. Ez pedig nagy szám, mert általában csak a tervezgetésig jutok, vagy legfeljebb az egyszer kipróbálásig.

Dolgozom, mjad munka után heti kétszer edzeni megyek, illetve másik két alkalommal marketing tanfolyamra járok. Két hét múlva pedig az edzések átkerülnek reggel fél 7-re, hogy esténként nyelvtanfolyamra mehessek.

És most az egyszer nem fogom bánni. 

Sokször az zavart, hogy szívesebben punnyadtam otthon (ez most is így LENNE), de most a kutyáim miatt lehetetlen kényelmesen pihenni, és inkább menekülök a lakásból is. Még a gondolattól is, hogy mi fog várni, amikor hazaérek - szóval próbálom a legjobban kitolni az érkezés időpontját, hátha addigra a barátom már megelőzött és kitakarított. 

A másik rész pedig épp ő. Nagyon szeretem, de mindig olyan nagy bizonytalanság lesz rajtam úrrá, ha a jövőnkön gondolkozom. El tudom képzelni, hogy vele élem le az életem - de azt is, ha nem. Hiányzik valami. Egy érzés.

Nem vagyunk olyan szenvedélyesek, nincs bennem az a "meghalnék érted" érzés. Nem hiányzik, ha nem találkozunk. (csak a megszokás, hogy amúgy együtt élünk, és fura, ha nincs velem, de ez sajnos tényleg inkább csak a szokástól való eltérés miatt van, és nem a hú de nagy szerelmes érzések miatt)

Szóval így dióhéjban ezek vannak. 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések