Frissítés

Nos, megírtam még a 8. fejezetből is egy kicsit, de most megpihenek.

Őszintén szólva már így is teljesen lenyűgöztem magamat :DDD

Nem csak azért, mert két fejezetet is megírtam egy délelőtt alatt, hanem mert rájöttem, hogyan ne unjam szét magam Harry szemszögén keresztül sem. Eddig az volt a fő probléma, hogy nem tudtam pontosan, hova tartsak vele. De éjjel a semmiből jött egy ötlet, és ez végre értelmet csempészett szegény kicsi Harry létezésébe is.

Ezen kívül, a korábbiakkal ellentétben, maga a történet is gyorsabban halad. Úgy értem, eddig volt, hogy egy napról szólt három fejezet - most kicsit sikerült ezen gyorsítanom. Remélem, tudom majd tartani a dolgot. 

Ráadásul most már jönnek az izgalmasabb részek is, amiket szerintem én is nagyobb erőbedobással fogok írni. A kérdés már csak az, hogy minderre hogy lesz időm Angliában. De szerintem megoldom :)

A bétám valószínűleg ma nem nagyon tud foglalkozni a fejezetekkel, de a héten mindenképpen lesz frissítés - tehát még azelőtt, hogy kiutaznék. Addig meg írok még egy-kettőt a biztonság kedvéért, hogy ne legyen még egy ilyen egyhónapos kimaradás. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések