Újra beindul a szekér...

Nos, nagyon úgy tűnik, hogy folytatom a Mágia Őrzőjét. Hurráááá!

Hónapok óta vesződöm, hogy be tudjam iktatni a mindennapokba. Sokszor ültem le, és láttam neki, de egyszerűen nem találtam a megfelelő szavakat, egyáltalán nem volt ötletem, hogy mégis hogyan folytassam azt a bizonyos fejezetet. Tavasszal volt egy ötletem, ami alapján elindultam, de sehogy se tudtam tovább vinni, nem jött az ihlet. De ki akartam tartani mellette, mert azt gondoltam, úgy fog csak haladni a történet. Ehhez képest több mint 8 hónapja egy árva sort se voltam képes hozzáfűzni a regényhez…

Aztán néhány nappal ezelőtt, valamilyen csoda folytán, módosult az aznapi beosztásom, és lett egy szabad estém, amikor viszont barátom dolgozott. Így történt, hogy beültem a mentateámmal a fotelbe, és újra megnyitottam azt a bizonyos mumus fejezetet. Az utolsó fél oldalt kitöröltem, és teljesen más vonalon vittem végül tovább az egészet – aztán mit ad isten, egy óra alatt befejeztem :D

Tegnap pedig a rákövetkezőt is megírtam, így már két teljes egész fejezetem van, ráadásul a második végével eljutottam ahhoz az eseményhez, ami miatt az egészet annyira nagyon vártam. Ez részben azt is jelenti, hogy nagyobb lelkesedéssel fogok hozzálátni az elkövetkezendő részekhez, hiszen ezek azok, amelyek miatt a regény írásába kezdtem. 

Szóval figyelem, Krisy újra a ringben :D


Egyébként egészen érdekesen alakul az itteni életünk, de erről majd akkor írok, amikor már végre minden elrendeződött. Elöljáróban annyi, hogy úgy fest, januártól több fronton is változik az életem: saját házba költözünk két barátunkkal, és többé nem leszek felszolgáló sem. Juhúúú! Ráadásul újra látni is fogok :D De erről majd január végén írok, addigra minden elrendeződik. 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések