It is never a question of can you, but WILL YOU?

Nem emlékeztem, miről írtam legutoljára, és most kicsit cinikusan felvont szemöldökkel futottam át az utolsó bejegyzésemet.

Nos, másfél hónapja hazaköltöztem Budapestre. 

Ez azt hiszem mindent el is mond... 

Most pedig újabb fába fogom vágni a fejszémet.

Hétfőtől elkezdem a nyolchetes Kockahas programot a LifeTilt-ről.

Már elég régóta próbálom rávenni magam, hogy edzeni járjak, és rendesen tegyek magamért meg amit el akarok érni. Nyilván a kifogásgyártás nagy mestere vagyok, hiszen már évek óta vannak próbálkozásaim, de nem igazán tudok semmilyen eredményt felmutatni.

De majd most. Hahaha, ezt is hányszor mondtam már.

Szoktatom magam a gondolathoz egy pár napja, sőt másfél hónapja nem eszem csokit sem, úgyhogy azért vannak előrelépések az ügyben. Jártam edzegetni is egy hónapig, de ezt is feladtam, amint lejárt a havi bérletem. Most egy kicsit elszállt a lelkesedésem, várom, hogy újra megérkezzen.
Pár napja figyelek, hogy mit eszem és milyen hatással van rám, ezzel is készülve a holnapra.


Ma megvolt a nagybevásárlás is a hétre. Még hal is van itthon, pedig ki nem állhatom a halat, de egyefene, bevállalom. Egy hetet adok magamnak erre is, meglátom, hogy bírom… az három napot jelent, amikor halat fogok enni. Hekkel kezdem, aztán majd kiderül.

Összeállítottam magamnak szépen egy táblázatba a heti menetrendet, hogy egy helyen lássam, hogy melyik nap mi a kaja és mi az edzés. Pénteken csináltam magamról képet is, hogy majd 8 hét múlva nagyon büszke lehessek. (és megállapítottam, hogy kurvára gerincferdülésem van, így miután megerősítettem a kis core-izmaimat, jöhet a gerincjóga)

Na, már csak pár óra, és indul a móka. Izgulok. Holnap szabadnapos vagyok épp, ezért nem főztem meg semmit előre, frissen mégiscsak jobb lesz, délután viszont megcsinálom a kedd-szerdai kaját, hogy azzal se menjen majd meló után az idő.


Itt fogom hétről-hétre (minimum, de talán gyakrabban is) vezetni, hogy épp mi van, hogy viselem (a halevésről biztosan írok :D), mik a benyomásaim, érzéseim. Nem titkolt szándékom ugyanis motiválni magamat azzal, hogy beszámolok - két hónap múlva nagyon izgalmas lesz visszaolvasni, hogy honnan indultam.

Szóval let's start this shit :D 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések