Vagy nem... :D:D

Csodás kitartásomat ismét bizonyítottam.

Másfél napig bírtam azt a bizonyos diétát, a második nap délutánján (miután egyetlen falatot voltam képes legyömöszölni a büdös hekkből a torkomon) megettem egy zacskó gumicukrot és két banánt :D

Nagyon engedékeny vagyok magammal. Azt gondolom, hogy jó, nem baj - nagyjából hetente eljárok jógázni, néha itthon is csinálok pár ászanát, amikor épp olyanom van, és csokit azóta se ettem. Pár nappal ezelőttig, amikor megettem vagy három kinder pinguit meg túrórudit :D

Az az igazság, hogy nem nézek ki olyan szarul, hogy megijedjek és motiváljon ahhoz, hogy többet tegyek. Már így is túlléptem a komfortzónámat azzal, hogy eljárok jógázni. (még ez sem tökéletes, mert egyedül sosem megyek, a barátnőmtől teszem függővé, hogy megyek-e... de már ez is haladás)

Kifogásom is mindig van, a legnagyobb az, hogy itthon lakom, és sokszor nem érzem azt, hogy főzzek magamnak külön, amikor anya egy egész hadseregnek elég kaját csinál nap mint nap. 

Úgyhogy mostanában inkább azzal foglalkozom, hogy hogyan gazdagodjak meg. Kezdem belátni, hogy a heti kétezres lottózásom nem vezet célra, úgyhogy erről mostantól lemondok, és azt a kétezret valami hasznosabbra költöm.

Ja, mert amúgy a "gazdálkodj okosan" marhára nem jön össze, amióta itthon vagyok. Angliában azért volt jó, hogy nem csináltunk soha semmit, mert így a pénzem se ment világgá a számlámról.

Itthon mindig van mire elkölteni a fizetésemet - most számolgattam, de bárhogy töröm a fejemet, még mindig nem jöttem rá, hogy hová tűnt nagyjából 25 ezer forintom ebben a hónapban... de biztos vettem kajákat, rágcsikat, egy kis ezt, egy kis azt, és talán ittam is némi alkoholt. 

Tudatosabb leszek. Most már tudatos vagyok.

Kicsit foglalkoztam a webdesign témával is, de itt is csak a kifogásokat gyártom, hogy miért nem jó most erre az idő. Pedig ennél jobb nem is lehetne: a melóban annyira nincs semmi tennivalóm, hogy unalmamban Eragont olvasok és a francia könyvemet lapozgatom. Sőt egy teljes napot végig photoshopoztam. Csak már annyira ég a pofámról a bőr, hogy nem csinálok semmit, hogy ezekre sem tudok koncentrálni. Pedig nem az én hibám, hogy nincs munka - még a főnökömnek is jeleztem, hogy marhára nincs dolgom. 

Remélem, kirúgni azért nem fognak. Már csak egy hét van a próbaidőmből :D

A meló meg most kell, mert tavasszal hitelt akarunk felvenni így családostul, ahhoz meg kell a minimum három havi munkabér utalás. Ezért sem váltok most - ez egyszer kitartó vagyok, kivárom, amíg minden a helyére kerül. Ez azt jelenti, hogy addig nem váltok munkát, amíg készen nincs a házbővítés és a szép, új, különálló kis lakásom. Az pedig még legalább egy év. 

Ki fogom használni ezt az időt - most befejezem a jogsit (jövő héten megyek már forgalmira, nagyon büszke vagyok magamra), aztán a francia tanulásé a főszerep. Egyelőre csak magamtól ismétlek (úgyis nagyon ráérek a melóban), aztán majd március-áprilisban elmegyek egy intenzív tanfolyamra, hogy májusban lerakjam a nyelvvizsgát. Elvileg nem nagy kunszt :) Úgy sejtem, hogy hamar visszajönnek majd a dolgok, ha egyszer ráfekszem (valamennyi nyelvtani tudásom van, csak frissíteni kell a memóriám). Ahogy elnéztem a vizsgafeladatokat, nem lehetetlen a dolog. 

2017-ben tulajdonképpen három alappillér köré épül majd az életem:
- Mozgás (a végső cél, hogy elég önbizalmam legyen elmenni rúdtáncolni :D)
- Tanulás (ez már most elkezdődött a jogsival, aztán majd folytatódik a franciával, aztán majd a hollanddal, de pl. szeretnék festeni is, meg ugye ott van az egész webdesign téma)
- Megtakarítás illetve Pénzgyűjtés (ebbe azon kívül, hogy kevesebbet költök az is beletartozik, hogy kialakítsak több forrást, ahonnan bevételem származik - pl. angol tanítás, webdesignkészítés és arculattervezés, fordítás...)

Nem ígérem, hogy mostantól rendszeresen bejelentkezem vagy ezt meg azt fogom csinálni, mert úgyse tartom be. De lépésről-lépésre, napról-napra alakítom át a gondolkodásmódomat a fentiek alapján. 

Írok listát is, hogy mihez mi tartozik, hátha segít valamit. Imádok listákat írni meg terveket, hogy mi hogy lesz - aztán elég szar látni, hogy baszki, ez se valósult meg. Vagyis baszki, ezt sem valósíTOTTTAM meg... 

Elképzelhető, hogy a blogot is átalakítom/új helyre költöztetem, már csak azért is, mert meg kell tanulnom használni a wordpresst :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések