Elő-számvetés 2017

Közeledik az év vége, én pedig, ahelyett, hogy valami hasznossal ütném el az időt, úgy döntöttem, teszek már most egy elő-áttekintést 2017-et illetően.

Mozgalmas év volt, ez egészen biztos. Ezekre vagyok büszke:
- Befejeztem a jogsit, február 1-je óta már hivatalosan is vezethetek
- Vettem egy autót és szinte mindennap vezetek, én tartom fenn
- Befejeztem egy négyéves, sehova sem vezető párkapcsolatot
- Elkezdtem egy új, felpezsdítő kapcsolatot, ami azóta is tart és a folyamatos tanulás, fejlődés jellemzi
- Befejeztem egy végtelenül unalmas munkahelyen tengetni a napjaimat
- Elkezdtem egy új munkakörben dolgozni – ahonnan aztán (hála az égnek) életemben először kirúgtak
- Elvégeztem egy kéthetes francia tanfolyamot (oké, hiányoztam párszor, de olyan 60%-os részvétellel teljesítettem :D)
- Elkezdtem a következő szintű tanfolyamot (hasonló részvételi aránnyal, de még csak a felénél járunk, úgyhogy javíthatok :D)
- Egy hónapja személyi edzőhöz járok heti kétszer edzeni
- Voltam tökegyedül jógázni

Ahhoz képest, hogy idén összességében többet mozogtam, mint mondjuk tavaly, híztam 3 kilót :D

Na és amin javítani fogok mostantól:
- Több alkalommal megyek el franciára
- Itthon is készülök majd az órákra, hogy januárban nyelvvizsgázhassak – MEGTANULOK FRANCIÁUL
- Keddenként jógára fogok járni (este héttől az ittenibe, vagy munka után a félhatosra)
- Havi 50 ezret félreteszek (az elmúlt fél évben havi szinten legalább ennyi tartozásomat kellett visszafizetnem, szóval most, hogy azok kifutnak, ezt a pénzt akár félre is tehetem)
- Elmegyek rúdtáncra
- Februárig elérem az 55 kilót (nem is a kilókon van a hangsúly, de úgy gondolom, hogy ennyit azért jó lenne fogynom is, ez 5-7 kg)
- Fordítom azt a szaros könyvet, ha már megvetettem az exemmel
- Veszek egy új laptopot, mert ez már két éve haldoklik és egy kisasztalt is, mert az ágyból gépezve marhára nem vagyok hasznos, és folyton filmezésnél kötök ki :D
- Kidolgozom az alternatív pénzforrásaim megvalósítását (fordítás, angoltanítás), és nekiállok a megvalósításnak
- Olyan munkám lesz, amit élvezek és amiben lelkes vagyok (ja, megint egy olyan helyen "dolgozom", ahol két hónapja nem csinálok semmit, kissé haszontalannak és emiatt motiválatlannak érzem magam mostanában)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések