Újabb próbálkozásom

Hétfőn olvasni kezdtem egy könyvet, és úgy a 40. oldal környékén már annyira motiváltnak éreztem magam, hogy írtam egy üzenetet egy személyi edzőnek, hogy aznap  ezeste munka után mehetnék-e hozzá. Ezt nagyjából egy hónapja halogatom, még augusztus elején beszéltem vele, hogy járnék, de mindig találtam kifogást, hogy miért nem megyek :D 

Ő épp ráért.

Ennyire jó személyi edzőnél még sosem voltam, pedig már kettőt kipróbáltam. 

Lehet, hogy még tart a kezdeti lelkesedésem, és ez torzít a képen. Volt egy kisebb izomlázam is az első alkalom után, de nagyon jólesett, és teljesen fel voltam pörögve utána. A második alkalom csütörtökön volt, és nagyon nehezemre esett nem lemondani. Hatra mentem, de még fél hatkor úton voltam hazafelé melóból. Épp egy piros lámpánál harcoltam a gondolataimmal, gyártottam a kifogásokat, hogy miért ne menjek: fáradt vagyok (minden pirosnál becsukott szemmel vártam a zöldet... :D), még izomlázam volt, és úgyse tudok mozogni, és amúgy is minek. Aztán jött egy sms a lánytól, hogy tudnék-e előbb menni.

Az első gondolatom persze az volt, hogy meg kéne ragadni ezt lehetőségként, hogy lemondjam... :D aztán mégis azt válaszoltam, hogy igyekszem, és szerintem 45-re ott vagyok. 

Végre hazaértem, gyorsan átöltöztem (ja, mert eredetileg nem volt nálam cucc), és már indultam is tovább. Picit előbb értem oda, de mivel rohanásban voltam, már volt egy alap pulzusszámom, amitől aztán nagyon jól ment a bemelegítés és utána az edzés. Másfél órát ott voltam, és éreztem, hogy megdolgoztat, de azért figyeli, hogy mennyit bírok.

Kifizettem előre 8 alkalmat, ezt heti kétszeri adagokban fogom lejárni. 

Meg ugye van bérletem a terembe, úgyhogy érdemes lenne kihasználni, hogy bármikor bemehetek. Legalább futni egyet, ha már edzeni nem is. 

Szerdától pedig elvileg francia tanfolyamra is járok, de még mindig nem írtak az indulásról vagy hogy befizessem a pénzt rá... nekem meg most kicsit elveszett a motivációm, ezért nem mentem még utána... :D 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések