Spórolás

Miért megy olyan nehezen, hogy félretegyek egy kis pénzt?

Talán már említettem, hogy annyira nem keresek rosszul, mégse sikerül egy pluszos hónapot összehoznom...

Oké, most voltam nyaralni, amire sok elment.

A héten viszem a kocsit szerelőhöz, ami szintén egy kisebb vagyon lesz.

Ja, és 1400 ft van a bankszámlámon, a fizetés meg még két hét... :D

Év elején még egészen működött a havi 50 ezer félretétele. Áprilisban vettem is a félretett pénzből egy laptopot (pipa a listáról ;) ).

Azóta viszont mintha egy feketelyukba folyna a pénzem.

Az egyetlen megtakarításom a lakástakarékom. Mellesleg, ez eddig a leghosszabb elköteleződésem, már több mint négy éve hiba nélkül fizetem, sőt decemberben le is jár. Fogok újat kötni, szerintem hosszabb időre.

Minden új hónapban elhatározom, hogy na majd most. Aztán mindig jön valami "váratlan".

Most a hitelkártyámat kell visszafizetnem, hiszen abból voltam nyaralni - hopp 150 ezer.

Karácsony után le is fogom mondani a fenébe, csak viszi a pénzt... gratulálok magamnak ehhez az újabb okos pénzügyi döntéshez amúgy. Jó, lesz hitelkártyám, csak nem ilyen drága.

Mindenesetre szeptemberben félreteszek 20 ezret mondjuk. Az még egy vállalható összeg. Aztán októbertől belehúzok, és emelem ezt az összeget.

És nem utazgatok állandóan. Nagyon szeretem meg élvezem, de utána mindig nyúzom magam, hogy minek kellett, nem ez a hosszú távú fókusz.

Szeretnék egy saját otthont. Ahhoz pedig pénz kell. Ahhoz pedig szigorúság és tudatosság.

Ruhát se veszek fél évig most, annyit vásároltam az utóbbi időben, hogy már kifolyik minden a szekrényemből.

Rá kéne vennem magam a bkvzásra, hogy a benzinnel is spóroljak. Nem hittem, hogy ennyire el fogok kényelmesedni attól, hogy van egy autóm.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések