A héten lesz folytatás! :)

Kicsit kivagyok.

Gondolom, emiatt is betegedtem le.

Szerencsére azért nem vészes a helyzet :D ellenben egész hétre kiírt a doki, így végre van időm és nem is kell mással foglalkoznom, muhahahaha. Úgyhogy holnap-holnap után megszülöm a 6. fejezetet. (előző hétvégén elkezdtem, úgy másfél oldalnál járok, de nem tetszik igazán, szóval szerintem újra bele fogok vágni..)

Annál is inkább, mert vasárnap jön barátom, és tutira nem fogok írni, amíg itt van és vele lehetek. Ez szerintem érthető ;) Megpróbálok nem csak egy fejezetnyit haladni, hanem picit előre is dolgozni... van amúgy 2-3 későbbi fejezetem elfekvőben (van, amelyik nem is annyira későbbi), úgyhogy valaminek lennie kell! Nagyon bánt, hogy nem tudtam ezzel most annyit foglalkozni :S

De lassan fel is mondhatok, szóval remélhetőleg akkor is több időm lesz :D Ma elintéztem az útlevelet... ami még hátravan az a szemüveg (ez is ennek a hétnek a terve volt), meg majd ha már tuti lesz, hogy megyek, akkor lesz még pár elintézendő dolgom - fogamzásgátló, munkaruha- és cipő beszerzése, és mivel az utóbbi repülőútjainkon sikeresen szarrá törték három bőröndünket is, valószínűleg azt sem ártana vennem... 

Most mindez nem is számít, csak írni akaroooook :) Neki is állok most :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések