Irány Anglia 2 :D

A felmondás tényleg kalandos volt.
A főnököm ragaszkodott a felmondási időmhöz és ahhoz, hogy keressem meg és tanítsam be az utódomat. Én se hittem, hogy ez ilyen gyorsan menni fog, de már kedden előálltam egy ötlettel, és szerdán már meg is kezdtem a betanítást.

Úgy számoltam, hogy még jövő héten kell maradnom, hogy mindent elmagyarázzak, aztán húzhatok.

Így aztán március 27-re megvettük a repjegyem, tehát két hét múlva repülök :) Remélem, nem jön addig semmi közbe... 

A szemüvegem már folyamatban van, jövő héten meg minden mást is elintézek, és még mindig lesz egy szűk hetem, ha valami kimaradna... meg hát az írásra is :) 

Már szarul érzem magam, hogy ennyire nem haladtam az utóbbi időben a regényemmel, szóval mindenképpen akarok még egy, de inkább két fejezetet hozni az út előtt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések