Mai nap termése

Nos, a 9. fejezetnél álltam meg :DDD

Nem is tudom, mikor volt olyan utoljára, hogy egyetlen nap alatt megírtam 4 fejezetet, amivel ráadásul elégedett is vagyok. Szobrot kéne emeltetnem magamnak, de az a minimum, hogy most meglepem magam valami édességgel! :D

Ez azt jelenti, hogy 4 fejezet vár bétázásra, négy héten át lesz biztosan frissítés. De ha tart a mai lendületem holnap is, akkor simán nőhet még ez a szám. 

Annyira gördülékenyen ment ma ez az egész, el sem hiszem. Igaz, más egyebet sem csináltam, mint ültem a gép előtt, és nyomattam, de jólesett :D (oké, enni-inni,kávézni azért felálltam, de na... kicsit be is állt a derekam, szóval most távozom).

Az is sokat segített, hogy az internet nem az igazi itthon, így amikor épp elcsábultam volna egy kis facebookozásra, a wifi pont nem tudott csatlakozni :DDD még hálás is lehetek a nyavalyás t-home-nak, hogy akadozik a szolgáltatásuk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések