Akkor vágjunk neki újra!

Ma energiával telve ébredtem, már rendet is raktam a szobámban :D

Ma LENNE a Nagy Nap, amikor megműtik a szemem. De nem ez az :D

Kicsit csalódott vagyok emiatt, de jobb biztosra menni. Megbeszéltem a klinikákkal, hogy fél év múlva újra visszatérek egy-egy vizsgálatra - addig pedig nem hordok kontaktlencsét. Megpróbálom szedni a vitaminokat is - mostanában elkezdtem a Supradynt, de esélyes, hogy veszek külön a szememre is ilyen "szemerőt" vagy mi a neve. 

Most pedig írni fogok. Ezen a hétvégén nincs semmi, ami megakadályozhat ebben (magamon kívül, de mint írtam, most érzem az erőt :D). Reggelizek egyet, és hozzá is látok. (Most, hogy még rend is lett a szobámban, talán tényleg minden körülmény ideális :D)

Jövő héten meg jön haza barátom. Aztán lehet, hogy már én is mehetek vele együtt vissza... ez pár napon belül elvileg ki kell, hogy derüljön. Szóval a jövőheti céljaim közé tartozik az útlevél és a szemüveg készítés. Péntek reggel pedig viszem a kutyákat ivartalanítani.... 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések