Húzós hét

Hú, aztamindenit, micsoda hét volt ez! :D

Szerintem azóta nem volt ilyen pörgős hetem, amióta ebben az új pozícióban dolgozom. Nagyon brutál volt! 

A legjobb az egészben, hogy iszonyatosan élveztem! Végig olyan érzésem volt, mintha végtelen energiával rendelkeznék, és imádtam csinálni mindent. Nagyon sok minden volt most: állásbörze szervezés, előadás szervezés és lebonyolítás, mindenféle marketing cuccal megtámogatva, és még egy új szolgáltatást is kitaláltunk és bevezettünk az egyik kolléganőmmel. Kiderült, hogy vele irtó hatékonyak vagyunk együtt, nagyon eredményesen tudunk együtt dolgozni. Azt hiszem, azért, mert mindketten megcsináltuk a magunk részét, amit megbeszéltünk. 

A vége az lett, hogy a cégvezető mindkettőnket irtóra megdicsért, nagyon odavolt, hogy milyen királyak vagyunk és micsoda csapatmunka volt ez a hét! 

Jövő héten vázolom is neki, hogy anyagilag is kifejezhetné a háláját.... :D

Mindenesetre így nem igazán volt időm az írásra :S még csak gondolkozni sem volt időm rajta.

Holnap megyek megint szemvizsgálatra, ami ismét pupillatágítással jár, ez pedig azt jelenti, hogy ismét kiesik egy nap, mert nem fogok tudni gépezni. Tehát leghamarabb vasárnap fogok foglalkozni A Mágia Őrzőjével. 

Remélem, bele tudok húzni... Az a helyzet, hogy a jövő hetem is legalább annyira húzós lesz, mint a mostani (két nap állásbörze, amire előtte fel is kell készülni, anyagokat összeállítani meg minden...), és még ezen kívül is rengeteg munkám van, esélyes, hogy minden nap túlórázni fogok...

Szombaton pedig már itt a műtét napja. Nagyon izgulok, hogy végül bevállalja-e a doki. Gyorsan elrepült az idő basszus... és bele se gondoltam, mi van, ha nem műthetik meg. 

Ó, és barátom megint hazalátogat - VÉGRE! Már két hónapja nem láttam... örülök, hogy végre újra jön :) és most picit tovább is marad, egy teljes hetet itt lesz!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések