Paris

Ahogy jeleztem, holnap elutazom Párizsba.

Mindig úgy képzeltem, hogy amikor először meglátogatom a "szerelmesek városát" a párommal megyek majd Valentin napkor - és valahol megvan annak is a szépsége, hogy a "párom" végül a legjobb barátnőm.
Azt hiszem, a barátom nem is nagyon lenne oda az ötletért, hogy Párizsba menjünk (nem kedveli a franciákat :D), úgyhogy ez így lesz tökéletes.

Nem mondanám, hogy nagyon várom ezt az utat, pedig az lenne az elvárható. Nem vagyok a topon mostanában. Ma is sikerült elájulnom - ezúttal a boltban -, mert én hülye egész nap csak fél liter kávét ittam... Nem is értem, miért vagyok ennyire ostoba. Nem elég, hogy akkor szarul lettem, még most is érzem, hogy nincs minden rendben, csak úgy forgott velem a világ még az ágyban fekve is. Nem tudom, mi lehet.

Vagyis nem hiszem, hogy valami nagyon komoly dologra kéne gondolni, szimplán csak kikészítem a testem ezzel, hogy egyik nap telezabálom magam, másnap meg csak kávézom délután kettőig... nem vagyok normális.

Szóval most mondtam is barátnőmnek, hogy sehova nem megyünk reggeli és egészséges mennyiségű kávé nélkül :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések