A Mágia Őrzője - 11. fejezet

Jelentem, ezennel feltöltve a folytatás :)

Holnap pedig nekiülök az Egy könyvmoly vallomásának is. Úgy döntöttem, hogy a legjobbnak tűnő ötletemen megyek végig, aztán lesz, ami lesz. Próbálom az eredeti tervemhez tartani magam - méghozzá ahhoz, hogy befejezzem még 2014-ben. 

Milyen fura, hogy mindjárt megint egy új év kezdődik. Szeretem és vártam 2014-et. 2015 viszont egyelre nagyon másnak, nagyon "hűvösnek" tűnik nekem, nem olyasminek, amitúl jóleső borzongás fut majd végig a hátamon, akárhányszor csak belegondolok. Aztán persze, lehet még belőle ettől függetlenül egy fantasztikus év. 

Valahogy minden év előtt van egy ilyen "érzés" bennem - hogy az most különleges lesz vagy borzalmas, vagy átlagos, vagy valami. 2015 egyelőre nem jön be, de majd dolgozom azon, hogy megszeressem a gondolatát :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések