Hétvégi tervek

Haha, meglepő módon az ÍRÁS a terv :)

Azt hiszem, kicsit túlvállaltam magam. Van három történet - mindhárom saját világ -, amiket bétáznom kellene, de annyira el vagyok havazva, hogy bármennyire is ég a pofámról a bőr, nem volt rájuk időm az elmúlt 2-3 hétben.

Ugyanis november 1-je óta új munkakörben vagyok, ami 80%-ban arról szól, hogy TALÁLJAM KI, miről írjak, aztán a fennmaradó 20%-ban ÍRJAM MEG. És ez nem csak egy-két oldalt jelent, hanem rohadt sokat, rohadt sok témaötletet, rohadt sok stílust. Szóval egy kicsit kiszipolyoztam az írástáramat. Alapvetően sajna elég rossz a munkamorálom ezen a téren, tehát mindig csak akkor írok, ha van ihletem - most azt kell megtanulnom, hogy fegyelmezetten álljak hozzá, és döntsem el, hogy ma igenis megírok 20 oldalt, és addig fel sem állok, amíg az kész nincs. Utána lehet javítgatni meg minden, de legyen meg az alap.

De mégis szeretnék haladni a saját dolgaimmal - ami nem munka. Nézzük mivel mi van!

A Mágia Őrzője
Egyelőre bétázásra vár a következő 2-3 fejezet, úgyhogy ez amint megérkezik, javítom és már teszem is fel. Ezzel annyira nincs sok melóm szerencsére - a 23. fejezetig kész van a történet, és a Merengőn most jön a 14. Lassan viszont ezzel is újra foglalkoznom kell, hogy ne hozzam magamat se kényelmetlen helyzetbe :)

Egy könyvmoly naplója
Ezen a sztorin minden áldott nap agyalok, hogy hogyan menjek vele tovább. Nagyon nyomi vagyok, hogy nincs egy használható ötletem sem :D Illetve az a baj, hogy rájöttem: azzal, hogy kihúztam Hermionét az alap HP sztoriból, nagyon sok minden változik. Hiszen nélküle még a Bölcsek kövéig se jutottak volna el a fiúk. Úgy érzem, kicsit nagyobb fába vágtam a fejszémet, mint gondoltam :D
Másrészről meg ennek a történetnek nem az kéne, hogy legyen a lényege, hogy mennyire van kidolgozva, hanem hogy megírom 2014. december 31-ig. Még egy picit több, mint egy hónap van rá, tehát annyira még nem szabad kétségbeesnem, hogy hogy fogom ezt abszolválni, de azt se engedhetem meg, hogy ennyit agyaljak rajta :D

Őseink nyomában
Ez egy régi történetem, vagy 7 éves, és egy fejezet híján annyi van meg belőle, amennyi a Merengőn is található. Ezzel a közeljövőben biztosan nem fogok haladni (nagyon nem vagyok Draco/Hermione hangulatban, meg hát közel sem ideális ehhez most az idő :D)

Több sztorim hála az égnek nincs a Merengőn. (Pedig van még egy halom regény-kezdeményem :D) Illetve hát ott van az Another World for Love (érdekesség: amikor ezt és ennek az előzményét írtam 15 évesen, mindig valami dalszövegből választottam ki egy-egy sort. Ez ebből származik: https://www.youtube.com/watch?v=b2AivC-8rGw )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések