Egy könyvmoly vallomása

Kisebb gondban vagyok ezzel a sztorival. 

Hirtelen felindulásból vágtam bele, és az alapkoncepcióm vagy célom az volt, hogy minél gyorsabban írjak és fejezzek be egy regényt, de az érkező vélemények miatt elgondolkoztam azon, hogy alaposabb kidolgozást is megérdemelne.

Eredetileg A mágia őrzőjében terveztem egy Piton-Hermione mellékszálat, és ez adta az alapötletet. (Abban a sztoriban még messze járunk ettől a résztől, viszont bennem meg egyre nőtt a lelkesedés, hogy ezzel a párossal foglalkozhassak.) Viszont az Egy könyvmoly vallomásában csak az alapszitut hagytam meg (vagyis hogy a mugliszületésűek nem tanulhatnak ill. vehetnek részt a varázsvilágban). Abba nem gondoltam bele, hogy ezzel az egy tényezővel milyen rengeteg esemény változhat meg. Szóval egész héten azon gondolkoztam, hogy hogyan oldjam meg a logikai gubancot, amibe kevertem magam :D (A mágia őrzőjében Hermione - bár nem a Roxfortban vagy más varázslóiskolában - már 11 évesen megkezdi a tanulmányait, szóval ott nincs ez a csavar)

Ezért nem jött eddig a folytatás. Több lehetséges vonalon is végigmentem már gondolatban, de az úttörő megoldás még mindig nem született meg... Remélem, sikerül ezen túllendülnöm és tényleg befejeznem, amibe belekezdtem.

A másik "gondom", hogy a napokban kezdtem bele - és tegnap este végleg "be is faltam" - a Pet Projectet, amiben rengeteg párhuzamot találtam a saját sztorimmal. (jó, ez kb. elkerülhetetlen, ha az ember az adott párossal afféle mentor sztorit tervez). Bevallom, kicsit megcsappant az önbizalmam (én sosem fogok olyan jól karaktert ábrázolni, mint ahogy abban a sztoriban van, nem vagyok elég összeszedett hozzá).

Szóval, itt akadtam el. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések