10+1 érdekesség A Mágia Őrzője írásáról

Gondoltam, sztorizok egy kicsit erről a történetről. 
Borzasztó régen fogtam bele. Ezért is van az, hogy összegyűlt pár érdekesség az írás alatt, ebből szedtem most össze nektek 10+1-et :)

  1. Eredetileg saját világban játszódott a történet. Miután elkezdtem, fél évvel később újraolvastam a Harry Potter köteteket, és végül átültettem abba a világba.
  2. Ez annyira fellelkesített, hogy az első pár napban az 50. oldalig jutottam el. Azóta is vannak napok, amikor csak leülök, és írok mint a güzü, máskor meg az istenért nem jön az ihlet.
  3. 2009 nyarán jött az ötlet, akkor kezdtem el írni a saját világos változatot - ez már 5 és fél éve volt! A HP fandomos történet épp most kereken 5 éves :)
  4. Alan Fonce - a saját karakterem - még a Draco-Hermione regényem egyik, később sokak számára kedvenccé váló mellékszereplője volt. 
  5. Draco-Harry szál köré akartam eredetileg építeni a történetet, de végül csak mellékszerepet kaptak (Draco meg is akart ölni emiatt). Nem akartam, hogy bármilyen szerelmi szál elvigye a történetet, mert teljesen más a célja. 
  6. Amikor nem jön az ihlet, az elejétől fogva újraolvasom az egészet - ez jelenleg röpke 300 oldalt jelent + a még nem elhelyezett részeket.
  7. Ha már itt tartunk: a legújabb változathoz eddig 6 különálló epizód született (amelyek egyszer benne voltak vagy benne lesznek majd a regényben).A korábbi változatoknál összesen van 21 ilyen kis epizód (amik között van, ami fejezetnyi hosszúságú, van, ami csak egy bekezdés).
  8. Az eredeti terv szerint egy háromkötetes sorozat lett volna Indigó főcímmel az alábbi részekkel: Gondolat - Szó - Tett (ezt végül túl elvontnak találtam). (Az indigó egyébként Alan aurájára kellett volna, hogy utaljon, de mostanra már ezt az ötletet is elvetettem, mert nem lényeges :D)
  9. A fő inspirációt Neale Donald Walsch - Beszélgetések Istennel című könyve adta és adja a mai napig. Erről később olvashattok :)
  10. Bizonyos fejezetek (pl. a Sahilról és a kajákról szóló részek) rengeteg utánajárásomba, munkámba kerültek. Van olyan fejezet, amin egy évig dolgoztam :D (a prológusnak legalább hat különböző változata van - az egyikben Alant és Harryt elrabolja Voldemort
10+1 Tanulok rajzolni. Ez pedig azzal jár, hogy néha napokig csak ülök a photoshop előtt, és próbálok a történethez firkálni valamit.

(az első kép inkább a fejemben él, a második pedig már a történet végén lévő Alan lesz :) ) 
    

Ő pedig ugye Sahil - neki még kiemelt szerepe lesz a későbbiekben ;)

Ezzel pedig elérkeztünk, az ajándék ötletemhez is :) 
Arra gondoltam, hogy megrajzolom a kedvenc jeleneteteket - persze, csak ha megírjátok nekem. Az elkészült rajzokat pedig felteszem ide :) (kommentben vagy emailben is várom őket :) )
(biztos forrásból tudom, hogy a Jézuska egy digitális rajztáblát hoz a puttonyában, így a holnap estét még meg kell várnom a kezdéssel, de már annyira izguloooook :D)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések