közeledik a vége...

egész jól állunk az albérlettel.

még ma vissza kell mennünk elvégezni az utolsó simításokat, de a tegnapi naphoz képest az már gyerekjáték.
(tegnap reggel hatkor keltünk barátommal és este fél 8-ig megállás és kaja nélkül pakoltunk, tapétáztunk, festettünk, csiszoltunk stb, a végére már nagyon kivoltunk mindketten)

szóval most volt annyi szusszanásny időm, hogy feltegyem a 15. fejezetet a Mágia Őrzőjéből.

barátom holnap délben repül. irtó furcsa az egész. már várom, hogy vége legyen ennek a sok tennivalónak, de közben meg ez a vég azt is jelenti, hogy ő elmegy és hónapokig nem látom. sőt az első egy-két hétben - internet hiányában - nem is nagyon tudunk majd beszélni. 

másfelől meg ott van a remény, hogy csak pár hónapról van szó és márciusban megyek utána. de még mindig tele vagyok bizonytalansággal, hogy ez tényleg jó ötlet-e... itt hagyni a jól fizető munkahelyemet, ahol még az embereket is szeretem? (oké, a szervezettséggel és egyéb okokból kifolyólag a céggel vannak egyébként problémák, de hol nincsenek... najó, itt talán kicsit súlyosabb a helyzet :D)

szóval most azt találtam ki, hogy a következő pár hónapban elültetem a főnököm fülében, hogy milyen királyul lehet ezt a munkát home office-ban végezni, és majd ha jön a felmondás ideje, tálalom az ötletem, hogy dolgozhassak továbbra is, csak otthonról :D (ami akkor már Anglia lesz)

visszatérve az írásra, most már talán lesz rá időm. bevallom, így, hogy együtt éltünk barátommal, ráadásul 30 nm-en és két hiperaktv kiskutyával, nemigen voltak megfelelőek hozzá a körülmények. most újra itthon vagyok, igaz, megint hozzá kell szoknom meg rendet kell raknom, mert egyelőre kukászsákokból áll a szobám... szóval ha mindez megvan, jöhet az írás ezerrel :) a karácsonyom valószínűleg már ezzel fog telni.

16. fejezet a jövő hét folyamán kerül majd fel valamikor, esélyesnek látom a szerda vagy a péntek estét.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések