A Mágia Őrzője - az első kötet vége

Felkerült az utolsó, 20. fejezet is a Merengőre.

Ugyan ott is írtam, de ismétlésként:
Legkésőbb január közepe felé jön a folytatás egy új történet formájában. (A Mágia Őrzője - II. kötet. irtó kreatív!)

Ahogy írtam már korábban, addig is, egy kis játékra szeretnélek invitálni benneteket: írjátok meg, mi volt eddig a kedvenc jelenetetek, én pedig - a kérések mennyiségének függvényében - megrajzolom őket. (karácsonyra egy digitális rajztáblát kaptam, amit ugyan már próbálgatok, de úgy gondoltam, hogy "közösségi" célt is szolgálhatna a gyakorlásom :D)

Ide is tudtok kommentelni (úgy emlékszem, pár napja beállítottam, hogy ne legyen regisztrációhoz kötve a dolog :D), de emailben (krisy.cs@gmail.com) is jöhet.

Nemsokára jelentkezem az első rajzzal - az én személyes kedvenc jelenetemmel :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések