Még egy pár tettem idén... :D

Úgy döntöttem, hogy meg fogom műttetni a szememet. 
Annyira nem egetrengetően rossz, csak -1,5-ös, de nincs szemüvegem (gyengébb van csak), és amúgy is utálom hordani, mert hülyén is nézek ki benne, nem is látom a kereten kívüli részeket és folyton leesik a fejemről. Sokáig hordtam kontaktlencsét is, de amióta naphosszat a gép előtt ülve dolgozom, nem viselem, mert kiszárad tőle a szemem. Odáig fajult a kapcsolatom a lencsékkel, hogy 10 percnél többet nem is tud elviselni benne a szemem, mert szúr és fáj. (valószínűleg a lencse is szar, mert eddig havit használtam, de mivel megritkultak az alkalmak, ezért napit vettem... hát az irtó rossz!)

Már hetek óta jár rajta az agyam - az egyik barátnőm novemberben műttette a saját, sokkal rosszabb szemét -, és végül tegnap este jelentkeztem alkalmassági vizsgálatra. Azzal nem veszítek semmit, ingyen is van, úgyhogy megéri. Valószínűleg jövő hétre kapok is időpontot.

Ma reggel pedig írtam egy EURES tanácsadónak, hogy adjon tájékoztatást arról, hogyan működik ez az egész, és amúgy is milyen állásokat szerezhetnék meg az eddigi tapasztalataim alapján. 

Az EURES egyébként az EU-n belül egy együttműködési határozat, és abban segítenek, hogy megvalósuljon az EU-n belüli szabad munkaerőáramlás. Konkrétan lóvét adnak, hogy kiköltözz, munkát találj, elhelyezkedj, és mindezt szakmailag is segítik, kicsit olyan, mint az EU saját munkaerő-közvetítője. 
Itt lehet róla kicsit részletesebben olvasni:
http://index.hu/gazdasag/2014/08/11/megvannak_az_elso_magyar_eures-allasok/ 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések