Írás update

Nekiláttam a második kötet kidolgozásának. Eddig az első 3 fejezet van kész (még átolvasom őket, aztán mennek a bétámhoz). A vázlatom viszont már nagyon jól áll. (Egészen aggódtam, hogy hogy a viharba fog ez összeállni, de lassan kezd a helyére kattanni minden, és nagyon várom már, hogy megírjam. Ez egy sokkal izgalmasabbnak, csavarosabbnak ígérkező rész lesz, mint az eddigiek :) )

Említettem korábban, hogy tervben van egy Dracós sztorim. Bár írtam hozzá, úgy döntöttem, mégsem teszem ki egyelőre sehova. Jó lenne betartanom az elhatározásaimat, és akkor megjelentetni bármi írásomat, ha már kész van, hogy ne csússzak meg vele...

Ez vár az új SSHG sztorimra is, az Egy könyvmoly vallomására is. Mivel igazán jó fogadtatása volt az első három fejezetnek, nem szeretném veszni hagyni, de összecsapni sem akarom. Akkor fogok vele foglalkozni, ha már jól állok A Mágia Őrzőjével (mondjuk eljutottam a kitűzőtt célhoz, egy bizonyos jelenethez; ez kb 10 fejezet megírását jelenti). 

Kaptam már néhány tippet arról, hogy mit is rajzoljak, ezeket ezúton is köszönöm! :) Van, ami annyira tetszett, hogy már neki is láttam a vázlatkészítésnek. Azért ne számítsatok semmi nagy durranásra, sosem tanultam rajzolni, csak most kezdek beletanulni, úgyhogy elég kis nyomi vagyok még. De legalább élvezem :D

Szeretnék majd novellákkal is jelentkezni, de egyelőre még gyűjtöm az ötleteket ezen a téren. Valószínűleg romantikus vonalon fogok haladni, méghozzá Perselus/Hermione párossal. (ők a kedvenceim, ez van :D) De lehet, hogy a nosztalgia kedvéért beújítok valami Draco/Hermionéval is. Ezen még gondolkozom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések