365 pages - január 2

Kitaláltam, hogy idén mindennap készítek egy képet arról, hogy mit csináltam aznap. 74

Ezt tavaly is kitaláltam, de január 1-je volt az első és utolsó nap, amikor csináltam képet :DDD

A tegnapi rendrakós bejegyzésemet ki is egészítettem - még tegnap csináltam egy képet a dobozról, ami a padlásra került.

Ma pedig végre megvettük az csudijó, új ágyikómat! Egyelőre még nem szereltem össze, de majd holnap ;) 

Egyébként kalandos volt. Már rég kinéztem, hogy milyet szeretnék (húgomnak és bátyámnak is olyan van, csak mindkettőjüknek más színű és más méretű), nevezetesen IKEA MALM alacsony... fehéret szerettem volna (mert ugye a haditerv szerint új bútoraim is lesznek meg fehér falaim stb, tehát ez passzolt az elképzelésemhez). Ja, és 140 centis, mivel ahhoz van matracom meg ágyrácsom.

Na hát ehhez képest kiderült, hogy már csak feketéből van ez a típus, és nem is lesz már többet más színben, mert kimegy... (nyilván rájöttek, hogy túl kedvező az ár-érték aránya, ráadásul a magasabb ágyakhoz a jó vevő megveszi az ágyneműtartót is meg minden...)

Ezért aztán tettünk egy gondolkozós kört a kiállított ágyak között, hátha látunk mást, ami jó lehet, de már így is nagy volt a csalódás. Ugyanez az ágy magasban 10 ezerrel többe kerül... de végül is még mindig ez volt a legkedvezőbb, úgyhogy végül megvettük.

Közben anya telefonált, hogy leszakadt a kabát-kalaptartó az előszobában, úgyhogy vegyünk egy fogast is. Ráadásul bátyámnak utó-karácsonyi ajándékként (amiért rohangál velem ágyat venni és mert utána össze is szereli nekem) vettem neki egy új ágynemű garnitúrát is. Végül pont kétszerannyit költöttem, mint eredetileg terveztem... nem is tudtam, hogy ilyen gazdag vagyok :D (még van 6 ezer forintom következő fizetésig, hurrá! :D)

Itthon aztán összeszereltem a ruhafogast anyunak (arról kellett volna képet csinálni!), aztán kitaláltam, hogy az egész étkezőt át kéne rendezni. Szóval végül az egész délutánom azzal telt, hogy bútorokat tologattam, takarítottam, de mindezek előtt leszedtem a karácsonyfát és kivittem a fenyőt az udvarra... (kétméteres fa, nagyon kemény vagyok! :D) Anyának annyira megtetszett a dolog, hogy kitaláltuk: barkácsolunk még egy cipőtartó szekrényt is az előtérbe, mert folyton minden szanaszéjjel van. 

Nemrég értünk haza a Bauhausból, ahol vágattunk hozzá anyagot. Holnapra kész lesz, és akkor azt is összerakjuk. Kíváncsi vagyok, mit bírunk alkotni! :D Meg ugye az ágyamat is összeeszkábálja bátyám... :D Úgyhogy most ilyen lakberendezős napok vannak, de nem baj, nagyon szeretem ezt :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések