A Mágia Őrzője - 3. fejezet | Szemvizsgálat

Nos, úgy néz ki, hogy ma este felteszem a 3. fejezetet.

Egyelőre nem haladtam jobban a történettel, de most nekiállok a 6. fejezetnek. Szerencsére nagyjából megvan már a fejemben, és tegnap is írtam volna, de a szemvizsgálaton kapott pupillatágító miatt nem nagyon esett jól a gép előtt ülni.

A vizsgálat maga egyébként tök jó volt. Két órán keresztül nézegették mindenféle műszerrel a szememet, végig borzasztó kedvesek voltak és mondták, hogy épp mit vizsgálnak a szememen.

Viszont kiderült, hogy van valami fejlődési rendellenességem, ami miatt nem biztos, hogy műthető. Február 28-án megyek vissza, akkor a SOTE Egészségtudományi Kar, Egészségügyi Diagnosztikai Intézet igazgatója fogja megvizsgálni. Ha ő vállalja, akkor ő ott helyben meg is műti. Amúgy róla nagyon jókat olvastam, kiváló szakember :) Valahol abban is bíztam, hogy ő fogja majd műteni a szememet, tehát még egy kicsit örülök is neki, hogy így alakult. Másrészről meg aggódom, hogy mi van, ha valami komoly baja van a szememnek és mégis megműtik, és elcsesznek valamit... De hát majd meglátjuk, hogy mit mond a prof.

Az egyik barátnőm egyébként megdicsért, hogy tényleg végigviszem ezt az egészet. Bár még csak fél éve ismer kb., mégis tudja, hogy általában csak tervezgetek össze-vissza, aztán a felét se váltom valóra... ezt a szemműtétes dolgot meg kitaláltam decemberben, január elején már megvolt az időpontom, most pedig elmentem a vizsgálatra. Tök jól esett :) Pláne mivel amikor tegnap reggel hatkor csörgött az óra, rohadtul meg kellett erőltetnem magam, hogy kimásszak az ágyból és elmenjek a vizsgálatra...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések