A Mágia Őrzője - 5. fejezet

Ebben a pillanatban készültem el az ötödik fejezettel és küldtem át a bétámnak :)

Nem akarok úgy járni, hogy csúszásba kerülök, ezért csak két hét múlva teszem fel a 3. fejezetet a Merengőre. Kivéve, ha a héten sikerül megírnom még a 6-7. fejezetet :D (erre nem sok esélyt látok; most az ötöset is úgy írtam, hogy a fele már megvolt, csak pár korrigálás és kiegészítés kellett. még így sem vagyok vele teljesen elégedett, de menet közben is jöttek ötletek, úgyhogy hurrá! :) )

A következő fejezetekből meg néhol megvannak részletek, úgyhogy valami csak lesz... a probléma, hogy még nem állt teljesen össze az eseménysor (hogy mi után mi következik meg ilyesmi...). Van egy kis táblázatom, hogy nagyjából követni tudjam, de nem tudom, hogy ez jó lesz-e így. 

Ma már nem biztos, hogy fogok írni, szerintem most rajzolgatok egy picit :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések