Az elveszettnek hitt bejegyzés: Újévi fogadalmak

Egy korábbi bejegyzésemben említettem, hogy rengeteg blog írásába belefogtam már. Az utóbbi fél évben ez a harmadik...

Rá kell jönnöm, hogy ez nem célravezető, és egyébként sok dolgot elárul rólam is.

Többek között azt, hogy nem szeretem az állandóságot, folyton változtatni akarok; ha valamit már kialakítottam, rögtön azonnal újítanám, alakítanám. Ez pedig egyre több konfliktust szül az életemben. (nyilván nem az, hogy vagy 10 blogom volt az elmúlt pár évben, ez csak egy megmutatkozása a tulajdonságomnak ... :D)
(de azért ez az egyik fogadalmam: nem indítok új blogot :DDD)

Itt van például ez az egész munkavállalás-Anglia mizéria. Csak el kéne fogadnom, hogy itthon üljek a seggemen és várjak egy évet. Ugyanakkor valahol azt hallottam, hogy az egész életünket várakozással töltjük... és ez annyira belém ivódott, hogy már csak ezért sem tudok nyugton maradni, mert görcsbe rándul a gyomrom a gondolatra. 

Egyfolytában azon pörög az agyam, hogy milyen változást hozzak az életembe - másrészről viszont hiába találok ki rengeteg dolgot, jó, ha egy-kettőt megvalósítok.

Szóval most összeszedem, miket találtam ki az elmúlt egy hét alatt :D


  • hetente ötször edzés a szomszéd teremben
  • kipróbálni a rúdtáncot - és ha tetszik, hetente egyszer járni (van egy ismerősöm, aki csinálja, és nagyon szereti!)
  • kipróbálni a jógát - és ha tetszik, hetente egyszer járni (szintén... :D)
  • szoliba járni (még erre is lusta vagyok, pedig még bérletem is van baszki... a következő még gázabb :D)
  • elmenni fodrászhoz (tavaly nyáron, 2013-ban voltam utoljára... :D)
  • rendszeresen járni kozmetikushoz (szempillafestés, szemöldökszedés, gyantáztatás - ezeket eddig magamnak csináltam, de már idegbajt kapok tőle :D)

  • megműttetni a szemem (ehhez legalább az első lépést megtettem, jelentkeztem alkalmassági vizsgálatra...)

  • befejezni A Mágia Őrzőjét (kb 45 fejezet megírása)
  • befejezni az Egy könyvmoly vallomását (kb 20 fejezet)

  • francia nyelvtanfolyamra járni (ez is egy külön sztori: szeptember 29-től kellett volna járnom, de akkor elhalasztottam, azóta meg a nyelviskola nem tud megszervezni egy olyan tanfolyamot, ami jó nekem :D)

  • új ágyat venni (ez holnap után megtörténik!)
  • kifesteni a szobámat és megcsinálni az álmennyezetet (fehér falak, fehér-arany tapéta az egyiken, spot lámpák a plafonon)
  • lekaparni a 10 éve az ablakon rohadó üvegfestéket (ezzel két-három évente próbálkozom, de még nem találtam megfelelő oldószert :D)
  • átszabni/felújítani a szobám bútorait (azért viszonylag újak, és egyébként SAJÁT készítésűek, én fúrtam-faragtam össze őket, és elég faszán néz ki, csak nem praktikus :D)
  • elpakolni a sok felesleges szart a szobámból és felvinni a padlásra (ez a mai feladatom :D)

  • hetente legalább 3-4 órát rajzolni a digitális rajztáblámon
  • hetente legalább 10 órát írni (napi 1-2 óra)

  • többet foglalkozni a kutyáimmal, mind a hárommal (különösen a legidősebbel!)
  • a két kicsit ivartatalaníttatni

  • havonta félretenni a fizetésemből a lakástakarékon kívül is (hogy 3 éven belül legyen saját lakásom)
  • legalább egy új könyvet elolvasni (borzasztó keveset olvasok :( pedig ráférni a szókincsemre...)

megnyerni az ötöslottót január 3-án ;) :DDD

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések