A Mágia Őrzője - II. kötet - úton van!

Úgy néz ki, hogy a napokban elkezdődik a következő kötet.

Eddig egyrészt azon vacilláltam, hogy tudok-e eléggé előredolgozni ahhoz, hogy ne legyen fennakadás a frissítésben. Erről írtam is.

Amiről nem írtam, az a másik "probléma" volt: hogy legyen-e prológus ehhez is, vagy sem. Egyik este elalvás előtt ugyanis támadt egy ötletem - egy jelenetről, amit eredetileg nem akartam megírni, csak "megemlíteni", de aztán azon az estén arra gondoltam, milyen király prológus lenne, hiszen a Bölcsekről szól. 
Aztán jól meg is feledkeztem az egészről.
Ma viszont újra eszembe jutott, és leültem és megírtam. Rövid lett, de úgyis "csak" prológus, tehát szerintem elfogadható.

Már át is küldtem a bétámnak, amint visszakapom, fel is töltöm. 

Épp ennyi időm van arra, hogy kitaláljam: mi legyen ennek a kötetnek az alcíme. 

A Mágia Őrzője eléggé passzol, hiszen itt már inkább erről lesz szó.
Ugyanakkor egy új szereplő is a középpontba kerül, bár inkább csak beszédtémaként. Hmm, még kitalálom, de valószínűleg valami ráutaló címet fogok keresni. 

Na mindegy, ennyit a brainstormingomról :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések