Tegyünk rendet!

Kicsit mérges vagyok, mert írtam egy bazi hosszú bejegyzést az újévi fogadalmaimról, és szőrén-szálán eltűnt.

Nincs kedvem újra írni, nem is fogom (most).

Pedig most vissza akartam rá utalni, hogy milyen király vagyok, mert nekiálltam rendet rakni itthon.
A szobám úgy nézett ki az elmúlt egy hónapban, mint egy csatatér. A hazaköltözés után volt egy kicsi rendrakóhullámom, ami a gyakorlatban annyit jelentett, hogy azokat a cuccaimat, amik nem fértek el nálam, átvittem a húgom most üresen álló szobájába.

De miután megírtam az elveszett bejegyzést, úgy döntöttem, ideje újra a cselekvésnek. (Mivel az elmúlt két hétben nagyon haszontalan voltam és egész nap csak fetrengtem, néha írogattam meg zabáltam tonnaszámra a sütiket)


Ezért aztán rendet raktam. Szereztem egy nagy kartondobozt, amibe belesuvasztottam mindent, ami már nem kell: régi munkaszerződéseket, nyári szandálokat, ronda Coccolinós plüssmacit (ajándékba kaptam, mert írtam valami mesét a Coccolino pályázatára 10 éve :D), ilyesmi. Találtam fura, most már nevetséges vagy szívszorító dolgokat (írtam egy levelet az exemnek az érzéseimről, na ez nagyon gáz, nevettem rajta; de találtam egy "napló-bejegyzést" is egy táborról. itt volt egy lány, akit akkoriban nagyon irigyeltem, mert az akkori szerelmem odavolt érte... később összebarátkoztunk, de sajnos tavaly - 2013 - tavasszal nagyon hosszú és kimerítő betegség után meghalt :( )

Mindenesetre most sokkal jobb itt ülni az asztalnál úgy, hogy elférek és mindennek megvan a helye. Eddig hatvanezer papír hevert szerteszéjjel - kb öt különböző regényem vázlatai :D -, de még régi, gimis matekfüzeteket is találtam. A főiskolás jegyzeteket is kidobtam, bár gondoltam arra is, hogy értékesíthetem a mostani hallgatók közt :D Aztán arra jutottam, hogy még ehhez is lusta vagyok :D

Ti szoktatok ilyen nagytakarítást végezni? Amikor szortírozzátok az évek alatt felgyülemlett "jó lesz még valamire" holmikat? 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések