Na és akkor most írok...

Nekiálltam A Mágia őrzőjének. (Épp most kaptam vissza a 3. fejezetet lebétázva, szóval hurrá!)

Volt egy kis kavar rögtön az elején, de a bétám olyan szuper, hogy nagyon sokat segített a probléma áthidalásában :) Lehet, hogy már ma este el is kezdem feltölteni az új kötetet. 

Bár azon gondolkozom, hogy kitalálok az egyes köteteknek is valami alcímet.
Az első lehetne majd A Mágia Őrzője - Kezdetek. Ez elég X-menes... :D

Elkezdtem rajzolgatni is, de hát irtó béna vagyok, úgyhogy ez még az írásnál is lassabb projekt lesz. Ráadásul holnaptól újra jönnek a dolgos hétköznapok...

Nem sok kedvem van hozzá. Igazából elég közömbös vagyok a dologgal. Szerencsére nem túl stresszes a munkám. Másrészről lassan tényleg le kéne tennem valamit az asztalra, ha nem akarom, hogy gyanút keltsek :D (nem valami látványos a feladatköröm, ezért nehéz bebizonyítani, hogy van valami haszna annak, amit csinálok... és ez egészen addig nem is érdekel, amíg a főnököm tudja, hogy van értelme a munkámnak. kérdés, hogy ez meddig lesz így.)

És már csak pár nap, és újra láthatom a barátomat :)) nagyon várom már, hogy végre újra megölelgethessem! 

Rendeltem egy ilyet a netről: 


Megfogadtam, hogy majd csak a saját lakásunkba fogom feltenni a falra :) 
Ez is egyfajta motiváció, hogy összeszedjem rá a lóvét :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések