Nyertem a lottón!

jó, csak 3,5 eurót, de azért mókás. :D

Egy kicsit azt hiszem, hogy függő vagyok. Az elmúlt fél évben nem igazán volt olyan hét, hogy ne játszottam volna. Barátommal próbáltam először a kaparósat (Buksza), és nagyon feldobott, hogy rögtön az első alkalommal nyertünk 9 ezer Ft-ot... :D (2000-.ből)

Aztán fedeztem fel, hogy lehet smsben játszani az 5-6-7-es lottókat, úgyhogy erre is rákattantam. A Skandinávra (7-es) is épp azért, mert már az első alkalommal nyertem vele. Aztán valamikor októberben 3-asom volt az ötöslottón is, az akkor 26 ezer Ft-ot jelentett - eddigi legnagyobb nyereményem :D

Mivel anya fizeti a telefonszámlám, eddig fel se tűnt, hogy milyen rohadt sokat költök rá. Két hete rám szólt, hogy most már fogjam vissza magam, mert nem fog havi 8 ezreket befizetni erre. 

Pont akkor volt itt barátom is és hallotta, mire neki eszébe jutott, hogy van eurolottó is, aminek sokkal nagyobb a nyereménye és az esélye is a nyerésre, úgyhogy utána is néztünk - és mivel az első alkalommal minden vesztes szelvény árát visszafizetik, ki is próbáltuk :D (jó, nem visszafizetik, csak rákerül az egyenlegedre és újra játszhatsz vele) Nem nyertünk, és erről tegnap kaptam is egy emailt.

Gyorsan játszottam is abból az összegből még egyet, bár csak a megerősítés után döbbentem rá, hogy nem eurolottóztam, hanem valami "Power ball" nevű játékra tettem. (furcsállottam is, hogy más konstrukcióban kell megadni a  téteket, de hát mindegy :D)

Na és most ezzel nyertem ezt a kőkemény 3,46 eurót. (10-ből játszottam... szelvényenként asszem 2,5 euróért)

Szóval még ebből játszok egyet, aztán elengedem. 

Ui.: most néztem, és még mindig nem volt telitalálatos az ötösön... durva. már két milliárd fölötti a főnyeremény.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések