Lakberendezős

Ez a mai nap irtó fárasztó volt.

Reggel fél tízkor azzal indítottam, hogy szétszereltem az ágyamat :D már nagyon be voltam zsongva miatta, úgyhogy ezért sem vártam meg, hogy bátyám felkeljen, és segítsen...

Utána ki is porszívóztam, takarítottam - mert hát az eddig elég problémás kérdés volt... Végül bátyám is felkelt, és segített összeszerelni az újat.

Időpközben telefonáltak a Bauhausból, hogy a tegnap kért lapvágás is elkészült, úgyhogy amint állt az ágyam és megebédeltünk, elmentünk azokért is. Vettünk fogantyút is hozzá (nagyon szépet!), bár tesóm már húzta a száját, hogy milyen gáz szekrényt terveztünk... hát később kiderült, hogy valóban nem volt annyira alaposan átgondolva :D 

Útközben eszembe jutott, hogy tulajdonképpen van egy nagy LED TV-m is, csak kellene hozzá konzol, hogy fel lehessen szerelni a falra... szóval még azt is vettünk útközben. Itthon aztán közös erővel azt is felfúrtuk, majd kihasználva az új kényelmes ágyamat, megpihentünk - a tvben épp a Verdákat adták :D egy ideig néztük, de aztán anya szólt, hogy álljunk neki az előszoba-szekrénynek is, mert nem lesz kész. (az egész abból indult amúgy, hogy nálunk egyben van az előszoba és az étkező, és a cipőink eddig a radiátor alatt hevertek, elég kupis látványt nyújtva. ezért aztán tegnap kitaláltuk anyával, hogy csinájunk egy hatalmas cipős szekrényt, amiben elfér minden - de van ajtaja, és ezért nem kell mindenkinek azt néznie, hány pár cipőnk van).



Persze, kiderült, hogy tényleg jó bénán terveztük meg, mert egy-két óra után (amiikor már úgy-ahogy állt), el-eldőlöngélt, az ajtót rá se tudtuk rakni, mert a mozgástól folyton potyogtak ki belőle az addig nagynehezen "odaszerkesztett" polcok... szóval tesóm már irtó ideges volt :D Este 9-re fejeztük be. (bátyám szerzett valami ideiglenes merevítőnek valót - bár valószínűleg állandósulni fog, mert hétszentség, hogy se ő, se én nem vagyunk hajlandóak többet foglalkozni vele :D) Az ajtóval is meggyűlt a bajunk - mivel bátyám még sosem csinált előtte ilyet, csak érzésre fúrt. Aztán amikor nem értettük, hogy mi a probléma, rájöttem, hogy a szobám szekrényei is épp ennyire házilag készültek, szóval megnéztem, hogy azon hogy vannak a zsanérok - és tádám, hirtelen tökéletesen passzoltak az ajtók. (persze, újabb hat fúrt lyuk után :DD).

Azt hiszem, most egy ideig kiéltem a lakberendezős énemet. Persze, az írással így rohadtul nem haladtam semmit...

De talán majd vasárnap ;)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések