A Mágia Őrzője - részlet :)

"– Az indokot. Nem értem, hogy Sirius miért ölte meg a legjobb barátait. Meg akarom tudni, hogy miért tette – ha egyáltalán ő tette.
– Szerinted lehet, hogy ártatlan? – Alan nem tudott segíteni a hangjába szökő reménykedésen.
– Derítettem már ki olyat, amitől bennem is fordult egyet a világ – jegyezte meg halkan Hermione, mintha csak magának mondaná. Alan összevonta a szemöldökét a megjegyzésre. – De mindegy. Igen, én szeretem a jót feltételezni az emberekről. Ha a Blackek kiégették Siriust a családfáról, akkor annak nyomós oka volt, és mivel az egész család sötét tanokat dicsőített, talán épp azért égették őt ki, mert nem állt be a sorba.
Alan lett volna a legboldogabb, ha bebizonyosodik Hermione elmélete.
– De sajnos eddig nem találtam túl sok információt.
– Talán nem is a könyvtárban kéne keresned – jegyezte meg a fiú, mire Hermione érdeklődve várta az ötletét. – Mégiscsak itt vagyunk a házban, ahol felnőtt. Melyik volt az ő szobája? Hátha találunk ott valamit.
– Nem tudom, melyik volt az övé. Az öccse, Regulus szobája az, amiben most Harryék vannak, az ajtón rajta volt a neve még a felújítás előtt. De olyan szobára nem emlékszem, amin Sirius neve állt volna.
– Nem lehet, hogy amiben én alszom, az Siriusé? Végül is ott vannak egymás mellett.
– Azt a szobát Reguluséból választottuk le, eredetileg nem is volt a házban – felelte a lány. –Egyébként nekem is az tűnik logikusnak, hogy ott legyen, de sosem láttam arra több szobát."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések